Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 13:05   #23
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Samtidig så kan en fort få inntrykk av at det er mammaforum når man ser på underforumene....

Det er klart. Det er jo en utbrytergruppe fra et mammaforum som har formet forumet så langt. Men hvis vi har et eget underforum for pappaer, vil ikke det kunne forsterke inntrykket av at resten av forumet er reservert mammaer?

Jeg er ikke uten videre negativ til en gutteklubb her inne, hvis den vil gjøre det triveligere for gutta her, og gjøre det tydeligere for nye mannlige medlemmer at det finnes flere av dem. Men jeg har heller ikke lyst til å signalisere at guttene skal prate på et annet underforum enn vi andre. Vi har flere skravle-underforum allerede, jeg synes kanskje ikke enda ett er det vi trenger aller mest?

Jeg synes heller vi kan opprette flere temarettede underforum med mindre "dameaktige" ting etter hvert, og heller ha litt ekstra lav terskel for ønsker som kommer fra pappaene på forumet. Siden de er i så voldsomt mindretall, kan godt deres stemme telle litt ekstra mye i utformingen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat