Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 11:40   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Jeg er helt på linje med glitterchick her.

Dette er et forum for foreldre (Ikke et mammafoum, der er bekreftelsen din Ryli ), og med temaer som spenner ganske vidt over både sport, mat og klær og barn og biler og data og duppeditter, og nyheter og generell diskusjon osv. Å opprette et eget forum for å diskutere de samme tingene der synes jeg blir smør på flesk.

Det er meningen dette skal være et foreldreforum, ikke et mammaforum med et guttehjørne.

Kansje vi kan opprette en gutteklubb senere dersom det viser seg å være behov for det, men jeg vil ikke ha en masse med underforum som ikke er i aktivitet, og som favner emner som allerede er dekket andre steder.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat