Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-21, 09:51   #6
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.835
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deilig er jorden og andre julesanger

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Hva er din favoritt? Lurer på det i dag, for jeg skal komme med en tilståelse.
Når jeg er på julefester, julekonserter eller kirken og Deilig er jorden spilles, da kommer tårene. Ungene flau, prøv å ikke grin da mamma. Men når tredje verset dras til, da er jeg solgt. Jeg aner ikke hvorfor, jeg finner ingen årsak til det, alle andre julesanger er jo bare koselig , men Deilig er jorden, er bare så nydelig.
Dere da, har dere favoritter?

Jeg er helt som deg der. Jeg blir så rørt.

Den ultimate julesangen er dog Jussi Björlings "O, helga natt". Da er det bråstopp i all aktivitet hvis mulig, lukkede øyne, full ståpels og tårer som renner. Det er så vakkert!

Av nyere ting liker jeg Nordnorsk julesalme veldig godt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat