Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-20, 15:17   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøre opp med manuelt gir eller automat?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

På hvilken måte?

Tja, se på hvordan en tilfeldig Leaf beveger seg i trafikken lissom. Case closed.

Nei, jeg er en sånn som mener at jo bedre følelse du har av kjøretøyet og jo mer du faktisk må ha en bevissthet rundt turtall og bakkestart og en større grad av fokus rundt selve kjøringen, jo mer oppmerksomhet har man også for de rundt seg.

Jeg mener også at man bør både kunne, og ha prøvd, å skifte dekk, sjekke og etterfylle olje og vite hvor man fyller på spylervæske, lissom.

Men så er jeg over gjennomsnittet glad i motor da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat