Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-17, 10:26   #30
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Litt annerledes baderomsinnredninger?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jada, men det kan ikke stikkes under stol at innredningen er ganske massivt synlig på et lite bad, og jeg vil rett og slett ikke ha de derre kjedelige greiene som dominerer nå. Så enten må jeg bygge selv og sette en vask oppå, eller finne en kommode jeg liker og bore hull i den.

Men takk for tips om tapetleverandør, det må i såfall spares til badet skal pusses helt opp, nå er det bare en mini-makeover på planen. Tar sikkert minst fem år det også, kjenner jeg oss selv rett.

Tar man (enkelte av) de tapetene jeg linket til, blir resten av innredningen mindre massivt synlig, men det aller kuleste er såklart om du finner noe personlig å sette vasken på. Du får søke på finn, gå på loppemarkeder, så på Grünerløkka (Fransk bazar etc.). Lykke til

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat