Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 10:27   #51
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det er veldig middelklasse å late som man har vært i Spania, Kroatia eller Tyrkia, når man har vært i Syden, er det ikke?

Det er vel ikke å late som, vel. Hvis jeg skulle dratt på "Sydenferie", ville jeg vel sagt at jeg skulle til Las Palmas eller Mallorca, eller Aya Napa eller hva de nå heter de stedene, ikke "Syden", og antakelig ikke "Spania" eller "Tyrkia". Sist jeg dro til Spania, dro jeg ikke til "Spania", men til "Barcelona", når jeg tenker meg om. Og da jeg dro til Tyrkia, omtalte jeg vel reisen som "turen til Istanbul".

Men det er vel ytterst tvilsomt at det skulle bli aktuelt for meg å ytre en setning ala "Vi skal til Las Palmas i høstferien".

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat