Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 12:13   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Og hvorfor jobber hun som frivillig i Frelsesarmeen fremfor å ta en betalt jobb og forsørge seg?

Det stusset jeg også veldig over. Veldedig arbeid er supert, men det er et overskuddstiltak da, som helst ikke bør gå på bekostning av mat til ungene, for å sette det på spissen.

Det var i det hele tatt mye jeg ikke skjønte eller som jeg syns var rart i den artikkelen:

Sitat:

I tillegg burde barnefedre som tjener bra betaler mer. Det offentlige burde gå inn å kreve dette. Det er kvinnene som drar lasset, sier Hanne Mette.

Gjør de ikke det da? Jeg trodde vi hadde veldig klare og gode regler for barnebidrag her i landet, som regulerte på krona hva den andre foreldren skal betale.

Også skjønner jeg ikke helt hva barnetrygd til andre har med saken å gjøre, for å være helt ærlig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat