Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-20, 22:32   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte må ungene møte på trening?

Har ikke krav, men jeg premierer lett oppmøte og innsats fremfor alt annet. Fravær på grunn av andre idretter eller aktiviteter er selvsagt greit, men jeg om Anne klmmer på alle treningene mine, så synes jeg også det skal telle for noe. Hun skal ikke straffes med mindre spilletid fordi Eva også går på dans og bueskyting. Forhåpentligvis trenger jeg ikke velge, på kamper spiller de stort sett like mye, men jeg kan komme i situasjoner der noen må stå over en kamp. Eller der laget over trenger en ekstra. Og da må jeg velge ut fra _noe_. (Og det blir ikke dyktighet. Så lenge de vil få en god opplevelse med å spille opp får de lov. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat