Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-18, 14:13   #158
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ikke så mye haha herifra heller.
Eldstemann hadde DEEE planene om å tjene masse penger på doruller, tørkeruller, bambussokker og -- tannbørster.
Jeg sa at jeg kunne skaffe doruller og at han kunne få mellomlegget men han skjønte ikke hva jeg mente. For det bare MÅTTE gå via russekontakten og det var der det var penger å hente. Ok, han fikk finne ut av det selv.

Og plutselig en dag kom jeg hjem til DET synet. Det stod paller med doruller og tørkeruller over nesten hele gårdsplassen. Var for salg til hele russebussen, 22 stk. Dåne.
Og da de fikk pakket det ut så hadde de tettet hele terrassen vår. Hele stua ble mørklagt fra dene ene siden. Nydelig.

Det værste var at de ikke hentet med en gang heller. Siste gutten hentet en måned etter at det var kommet hit.
Hurra for store barn som tror de er voksne og fikser og ordner.

Herregud. Har de ikke lært NOE av Skam?

Du har min fulle sympati.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv