Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-18, 11:37   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndholdt dampdings - noen som har det?

Ja, jeg har! Jeg syns det fungerer veldig greit til hverdags og veldig greit til dresser, bunader osv. Jeg bruker min flere ganger i uken på morgenen før jeg drar på jobb. Cluet er bare å komme igang å bruke den. Penskjorter og bunadsskjorter er den ikke god nok til, syns jeg. Mannen bruker, heldigvis for ham, strykefrie penskjorter.

Vi henger opp skjorter og lignende til tørk så da er de ikke så krøllete når de skal "strykes". Det var mannen som kjøpte den og jeg var litt skeptisk fra starten av, men jeg bruker den mest.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat