Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-21, 10:44   #34
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.247
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags (innebygget) stekeovn trenger man?

Av funksjonene jeg setter mest pris på er det varmluft og pyrolyse jeg vil trekke frem. Det beste med vår ovn er at den er nøyaktig på temperatur og at varmen er jevnt fordelt i held ovnsrommet. Min stekeovn har dampfunksjon til bakverk, det blir lite brukt, og jeg hadde ikke satt det på må ha listen. Man kan oppnå det samme med å spraye ovnrommet med vann før baksten settes inn.

Jeg har i tillegg en micro kombinert damp ovn. Det er noe helt annet enn dampfunksjonen til stekeovnen. Den dampen brukes til grønnsaker, koke ris, sterilisering, sous vide mm. Jeg bruker dampfunksjon ofte, kanskje 3x i uken i snitt.

Har ikke erfaring med kombiovn vanlig stekeovn og damping av grønnsaker med mere, men vil bare at du skal vite at det finnes ulike typer damp funksjoner å velge i.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat