Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-08, 14:58   #109
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Min strategi er som regel å finne en parkeringsplass, iom at det ganske ofte er en mangelvare der jeg er. Det nytter liksom ikke å ha preferanser for nærhet eller fjernhet når man står i kø for å i det hele tatt finne en .

Ellers parkerer jeg et stykke fra når jeg skal på jobb for å få litt ekstra trim. Og så parkerer jeg nærme når jeg skal handle med barn. Og så parkerer vi langt borte fra andre biler eller ved siden av andre fine biler når mannen er med, for han er mer redd for bilen enn det jeg er...

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat