Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-20, 13:02   #150
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Åh!

Der kom det beskjed fra skolen om at det blir 17. maiarrangement i sentrum. Skolen til knerten har jubileum i år, og skulle gått aller først i barnetoget. Sånn blir det selvsagt ikke, men nå har kommunen invitert 7. klasse på skolen hans til å delta på et arrangement på slottsplassen og i rådhuset. Jeg synes det er litt godt at de får en viss form for avslutning på barneskolen, og dette blir jo en litt staselig erstatning for alt det andre de egentlig skulle gjort.

Så bra! Skolejubileum her også, men her blir det ikke noe sånt. Men de har vært i skolegården og stilt opp i flaggborg med skolefane og det hele, og blitt filmet til kommunens "digitale 17.maitog" som kan strømmes på nettsidene til kommunen på 17.mai. Litt koselig det også.

Her skulle det lages en stor jubileumsforestilling som hele skolen skulle være med på å øve inn, som skulle vises for hele byen i juni. På grunn av denne skulle ikke 7.trinn ha den tradisjonelle avslutningsforestillingen som bruker å være hvert år, som de øver på fra jul og fram til avslutning, og viser først for resten av skolen, deretter for foreldrene på avslutningen. Nå får de jo ingen av delene. Det er mulig jubileumsforestillingen blir flyttet til høsten i stedet, men det hjelper jo ikke dem, da går de ikke lenger på skolen. Jeg håper de får øvd inn ett eller annet som de kan opptre med på en avslutning da. Og jeg håper det blir mulig å holde en avslutning. Ved skoleårets slutt skal det jo i teorien være mulig med arrangement med inntil 200 tilskuere.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat