Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-20, 11:50   #147
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Jeg har nå 4 bokser is i fryseren, to ulike sauser og litt dilldall til å ha oppå. Skal også bake en kake og har invitert foreldrene mine og broren min til feiring. Vi hadde egentlig lyst til å grille, men værvarselet ser ikke lovende ut. Har kjøpt inn pølser med brød og så får vi se om vi ikke har litt spekemat. Må kjøpe inn litt bær til kaken og så er vi noenlunde klar. Minste ville ha festdrakt, så må stryke skjorten hennes, men ellers tror jeg ingen av oss orker styre med bunader.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat