Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-22, 18:06   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.235
Blogginnlegg: 262
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Bil som bruker mye kjølevæske

Jeg må fylle på kjølevæske for tredje gang i år, og det er vel ikke helt normalt? Det kan jo være en lekkasje et sted, men det har ikke hjulpet å ha i et stoff som skal tette små lekkasjer. Jeg har lest at det går med mye kjølevæske hvis toppakningen er gåen, kan det være det?
Luftslangen til turboen har sprukket, men ifølge verkstedet er det ikke noe som trenger å fikses umiddelbart. Men det skulle vel ikke ha noe å si. Det er en varsellampe som lyser stadigvekk når jeg kjører, og som setter bilen i nødmodusen, men den slår seg av igjen etter ca 10 sekunder. Ifølge manualen betyr den bare at det er noe galt et sted, men ikke hva og hvor. Spørs om ikke den er moden for å skrotes snart.
Det er snakk om en 19 år gammel Opel Zafira.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat