Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-17, 13:30   #448
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

I år feiret vi sammen med den eldste broren til mannen, deres to voksne sønner (som ikke har egne familier eller kjæreste) og mannens demente mor. Jeg har ikke sett svigermor på et par år tror jeg, hun la familien sin for hat en periode, og det siste halvåret har hun vært på lukket avdeling for demente. Minsten hadde ikke sett bestemor på over ett år. Han ble så glad for at bestemor kjente han igjen at han felte noen tårer av glede. Det ble en hyggelig kveld, selv om jeg så mishandlet ut med øyekatarr.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat