Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-17, 23:39   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært på Body Worlds Vital (NTNU Vitenskapsmuseet)

Jeg har ikke vært der, men har lurt på det samme. Eldste på 12 er inne i en veldig trygg og sterk periode akkurat nå, men sliter periodevis med angst for sykdom og død, så det er ikke godt å vite hvordan hun vil reagere. Så jeg tror jeg har bestemt meg for å la være å utsette henne for det. Men de to tiåringene er litt mer robuste, og jeg tror kanskje de vil kunne synes det er spennende. Jeg måtte uansett ha tatt meg en tur på egenhånd først, før jeg tok med ungene, slik at jeg eventuelt visste hvordan det var.

Det var noen som tok opp spørsmålet i foreldregruppene på fb litt tidligere, og da var det flere som sa de hadde tenkt å ta med barna dit.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat