Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-24, 14:22   #3
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.903
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Partnerdrapskommisjon

Jeg tenker på det med oppbevaring av våpen..

Jeg har ikke oversikt over hvem og hva som gir rettigheter til å oppbevare våpen i hjemmet, er det kun registrerte jegere som kan eie våpen?

Tenkte på muligheten for å oppbevare eget våpen hos en jegerforening utenom når det skal bli brukt i jakt og trening.

Har også tenkt at informasjon og kontaktmuligheter for psykisk akutteam i kommunen burde vært lettere tilgjengelig for alle. Så vidt jeg har sett er det ikke informasjon om akutteam under informasjonsidene til psykisk helse i kommunen, info om dette blir kun gitt til de som allerede har kontakter fra psykisk helse i kommunen.

Kanskje informasjonskampanjer om at det er bedre å kontakte hjelpeapparatet en gang for mye i psykisk helse er bedre enn en gang for lite, liksom.

Er det ikke sånn at de fleste brukere av psykisk helsevern er kvinner. Kampanje mot menn, med fokus på at det ikke er noe nederlag å kontakte hjelpeapparatet.. Men så var det dette med tilgjengeligheten og ventetider, da..

Tror jeg lander på at informasjon om akutteam burde vært lettere tilgjengelig, og kanskje alminneliggjøre behov for hjelp innen psykisk helse, særlig for menn..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat