Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-22, 09:45   #12
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.634
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Periodisk faste

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, men det er jo det som er forskjellen på om man faster eller ikke. Det går ikke an å faste bare litt, det er enten eller. Faster man så kan man jo ikke raide skapene uansett hvor sulten man er. For da faster man jo ikke. Raiding er ikke noe som skjer, det er noe man gjør. Og jeg hadde ikke hatt selvdisiplin nok til å la det være, hvis det ikke hadde vært for at jeg hadde gitt meg selv en regel om ikke spising utenfor spisevinduet. Blir jeg sulten etter det drikker jeg vann, sukkerfri brus eller usukret te, og legger meg heller tidlig. Men jeg har jo lært etter hvert hva som gjør meg sulten på kvelden og hva som ikke gjør det, så det er stort sett ikke et problem lenger. Jeg hadde nok spist mer på formiddagen om jeg erfarte at det hadde stor betydning for sult på kvelden. Men i stedet er jeg forsiktig med karbohydratene og spiser bra med middag, og da går det helt fint.

My, begge innleggene dine oppsummerer akkurat slik det er for meg!

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat