Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-21, 09:53   #284
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.813
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Vi har solgt til en utbygger og leier tilbake. Jeg har ikke lyst til å kjøpe leilighet når vi må ut av huset, jeg har lyst til å bygge hus med alt på ett plan og store fellesarealer og plass til alle fire ungene med familier.
Noen venner av oss flytter inn i svindyr ny leilighet nå, med kjøkkenet på en vegg i stua og jeg kjenner at det er bare SÅ uaktuelt for meg. heldigvis er mannen enig.

Lurer på å kikke litt etter tomter ikke langt fra fjorden sånn litt nær hovedstaden - dvs Svartskog, Nesodden, Frogn - og muligens lengre syd. Og nye Asker og evt Lier.

Det er litt deilig å ha god tid til å finne ut hvor og hvordan vi skal bo i fremtiden.


Hvis du finner et slikt hus -flott om du deler! Jeg er litt i samme situasjon. 3 barn, den siste flytter vel om et par år, og jeg ønsker veldig å ha et hjem med plass til å samle alle, og hvor det er så god plass at det faktisk fungerer relativt knirkefritt. Samtidig vil jeg ha et lettstelt hus, bor nå i et hus over 3 etasjer som er krevende å vedlikeholde pga høyden.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat