Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-07, 22:45   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Palmeolje i grøter fra HIPP?

Palmeolje er mettet vegetabilsk olje, ja (tror jeg). Jeg foretrekker mettet fett fremfor umettet i slike ting, da jeg ikke vet om det umettede fettet er herdet (noe det ofte er i ferdigmat). Men nå er jeg jo av den oppfatningen at mettet fett overhodet ikke er usunt da. Jeg pleide å kjøpe grøtpulver på helsekosten og tilsatte moset frukt og en god dæsj meierismør i dem. Gled ned på et øyeblikk. De selger masse instant-grøter der, økologiske.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat