Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-13, 13:21   #75
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Egner skadelig for barn?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... men for mange er det hyggelig, koselig, og ikke minst lav-terskel å bestille billetter til. Nationaltheatret er definitivt også til stede for Folk Flest, og jeg synes det er viktig at klassikere får leve.

De tenker nytt med Sofia Jupithers stykke, det er utfordrende. (Og i mine øyne ganske platt. )

...og så vidt jeg kan se, ikke et stykke beregnet på barn. Har du sett det, siden du mener at det er platt?

Jeg syns i grunn en barneforestilling i året er ganske dårlig, generelt. Og ser ikke helt å å tenke utenfor boksen skal utelate klassikere. Jeg tror også det er å tro at folk er enklere enn de er å mene at Folk Flest bare vil ha Kardemomme by.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat