Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-21, 08:21   #973
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.875
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Ja, jeg tenkte det samme Sweetie. Tror det var nettopp her den ble delt for en god stund siden. Virker litt usannsynlig at evt nye eiere skal flytte allerede så vil tro den ikke ble solgt nei. Jeg skjønner jo at dekorasjonene er too much for de fleste, men trodde likevel ikke at folk flest lot seg skremme av å måtte male og fikse litt før de flytter inn.

Jeg tenker at prisen er alt for høy for en leilighet hvor absolutt alt må males/fikses. Jeg tror dessverre at denne ikke akkurat treffer et stort segment av kjøpere slik den fremstår nå.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv