Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-19, 11:44   #91
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg har vært der. Hvis de ikke har gjort noen alvorlige tiltak med støyen inne er det helt uaktuelt å dra dit igjen. For meg altså. Men maten var god, det skal de ha.

Jeg burde kanskje tilføyd at det bør være et relativt rolig sted uten hard akustikk.

Det med lyd synes jeg begrenser utvalget veldig. Jeg er ikke lydsensitiv, men skjønner godt hva du mener. Dette er en vanlig problemstilling mange steder. Dermed faller også alternativet Oslo Street Food i Torggata bort.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat