Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-21, 13:31   #1
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.835
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nok en symaskintråd

Jeg har prøvd meg på å kjøpe billige og/eller brukte maskiner fordi jeg ikke kan fordra å sy, men av og til trenger symaskin allikevel. Nå er mannen min så lei av at jeg plages og overhode ikke lider i stillhet at han har beordret symaskinkjøp.

Alt som kan gå galt, vil gå galt med sying altså. I sommer tok det liksom kaka da symaskinen begynte å brenne! Mens i går var det "bare" at det var umulig å få spolt ny tråd på undertrådsnella. Jeg måtte kjøre til svigerinna mi for å få henne til å gjøre det for meg før jeg kunne fortsette og her er det besøksforbud (lokal forskrift) så jeg stod så og si på trappa mens hun forta seg.

Uansett; jeg trenger en symaskin som i hovedsak skal brukes noen få ganger i året til å sy i strikketøy som skal klippes opp før montering. That's it. (Men det kan jo tenkes at jeg syr over en kant på en gardin eller en duk om nødvendig også hvis den nå først står der og ikke krangler absolutt hele tida.?

Jeg skal ikke ha noen fancy funksjoner, men noe pålitelig og skikkelig og som gjerne overlever meg. Med den planlagte bruken burde det være innafor tenker jeg. Hva trenger jeg? Den trenger ikke koste skjorta, men nå skal jeg ikke spare meg til fant ved enda et bomkjøp heller.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat