Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-16, 14:08   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back to the eighties - kjøkkenøy med skap over?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hvordan er resten av rommet? Finnes det muligens andre muligheter for innredning? Kan det holde med.tre sitteplasser langs ene benkeplaten feks?

Resten av rommet er dører og kjøleskap. Jeg lurte litt på en slags barløsning først, men har funnet ut at jeg må ha en skikkelig behagelig sitteplass på kjøkkenet. Akkurat nå for eksempel, sitter jeg vaglet opp på en trappestige med ipaden på den knøttlille stripa ved siden av komfyren fordi Hiawata har en kompis på besøk i stua.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat