Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-10, 14:34   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: NAV - Trygd - det hardner til for oss kronikere

Nå er jeg heldigvis ikke rammet av dette - så dette blir en liten betraktning fra utsiden.

Men den lille erfaringen jeg har med NAV er at man like gjerne kan sloss mot vindmøller som å prøve å få noe gjennom der - det sier meg at det er rimelig vanskelig å vinne fram fordi som faktisk trenger hjelp - det er jo de som er de svakeste.

Så å gi NAV MER ansvar virker litt tullete i mine ører så lenge de ikke takler det ansvaret de allerede har.

Og uten at jeg har satt meg inn i systemet - så virker det da helt tullete at du Jessica skal gå på noe som heter arbeidsavklaringspenger. Ditt forhold til arbeid er da som jeg forstår forlengst avklart. At du sansynligvis (med mindre det dukker opp kurer som ikke finnes) ikke vil være i stand til å jobbe mer. Da må en da finne en varig løsning for deg nå med det samme.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat