Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-10, 14:18   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.146
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

After-ski-bryllupsfest, antrekkhjelp ønskes!

Ei venninne giftet seg i oktober og festen skal stå om 1,5 uke.
Det blir først å møtes i bakken for å kjøre ski/snowboard, og så er festen kl 18 på et lokale.

Kleskode: skiklær.

Dette er hvor vi bor, så det er naturlig å reise hjem etter en tur i bakken, ta seg en dusj og da evt. skifte.

Jeg har ikke særlig lyst til å gå i boblebukse hele kvelden, det blir veldig varmt. Heller ei snowboardskoene mine... varmt!

Men vi må jo ha på oss noe... skiaktig? Det er dårlig med fancy treningstøy i skapet mitt gitt! Jeg har noen slitte grå joggebukser/kosebukser og noen helt ensfarga kjedelige ulltrøyer. :S

Det hadde vært kult å hatt fargesprakende Kari Traa-aktige, greier, men jeg kjøper helst ikke inn masse til dette formål. Klart, hvis det har nytteverdi ellers så kan jeg jo vurdere det da.

Ellers liker jeg å gå i hverdagsskjørt og sånn, men det er kanskje helt feil på en sånn fest?

HJELP!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat