Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-20, 09:51   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Opptenning i peisinnsats: Hjelp!

Om jeg leser sintef riktig, så bør jeg skru ned på lufteventilene nede (som jeg tror er primærluft) når det brenner godt, men la den oppe (spyleluftventilen, går ut i fra at det er sekundærluft?) stå på fullt.

Sitat:

– I nye ovner har du separate luftinntak for primærluft og sekundærluft, hvor primærluften fungerer som opptenningsluft. Når det begynner å brenne bra, kan den reduseres ved å redusere åpningen på luftinntaket. Deretter tar sekundærluften over og sørger for en jevn og ren forbrenning.

Jeg ser hvertfall at om jeg skrur til den oppe, så blir det mer sot på glasset.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat