Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-06, 13:16   #7
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 7

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Er det noen som klarer å slå den regjerende Quizmesteren KIDDO som har vunnet de to siste gangene? Vi får se!


Jeg føler forventningspresset vokser...men here goes:


1: Tonight I wanna give it all to you / In the darkness / There's so much I wanna do / And tonight I wanna lay it at your feet

Kiss – I was made for loving you (baby) Sooo cool

2: Who's that lady / Coming down the road / Who's that lady / Who's that woman / Walking through my door
Billy Ocean - Get out of my dreams, get into my car

3: You could never know what it's like / Your blood like winter freezes just like ice / And there's a cold lonely light that shines from you / You'll wind up like the wreck you hide behind that mask you use
Elton John - I'm still standing

6: When I look back upon my life / It's always with a sense of shame / I've always been the one to blame / For everything I long to do
Pet Shop Boys - It's a sin

7: Time, it needs time / To win back your love again / I will be there, I will be there / Love, only love
Scorpions - Still Loving you

9: I love myself / I want you to love me / When I'm feelin' down / I want you above me
When I think about you I touch myself...men hvem pokker sang den?

10: The whispers in the morning / Of lovers sleeping tight / Are rolling by like thunder now / As I look in your eyes
Celine Dion - Power of Love

11: Where have all the good men gone / And where are all the gods? / Where's the street-wise Hercules / To fight the rising odds?
Bonnie Tyler - Holding out for a hero

13: You’ll never make me stay / So take your weight off of me / I know your every move / So won’t you just let me be
Michael Jackson - Dirty Diana

14: We're no strangers to love / You know the rules and so do I / A full commitment's what I'm thinking of / You wouldn't get this from any other guy
Yeah! 80-tallshelten Rick Astley jo!Never gonna give you up (minner meg så sinnssykt om Ball-genser av en eller annen grunn…)

15: Darling you gotta let me know / Should I stay or should I go? / If you say that you are mine /I'll be here 'til the end of time
The Clash - Should I stay or should I go

18: Now tell me how you'd feel / If I told you that I / Have feelings for you / And would it be so wrong to say
Whitney Houston - If I told you that

19: My child arrived just the other day / Came to the world in the usually way / But there were planes to catch and bills to pay / He learned to walk while I was away
Ugly Kid Joe - Cats in the cradle

Bonusspørsmål:
21: Hva het bandet til artisten på spørsmål 17?
22: Hvilken norsk artist gjorde en norsk cover av spørsmål 19? Finn Kalvik, Aldri ride ranke
23: Hva heter artisten som hadde originalen til spørsmål 10? Jeg vet at Jennifer Rush har sunget den, men jeg tror opphavskvinnen er Laura Branigan (fader'n kjøpte LP'n (!) da den var ganske ny)
24: I hvilken dansefilm ble sangen på spørsmål 11 brukt? Tipper på Footloose
25: Hvilken norsk artist har spilt inn sanger sammen med Nicki Sixx (Mötley Crue) og Meat Loaf? Marion Ravn/Raven

Nok en fantastisk kul quiz, Clubby! Håper du har hatt det moro på julebord over grensen

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat