Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-07, 09:42   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med ordet "da"??

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg får fullstendig spader......da kan du si på en måte lissom foreksempel eller noe!
GAH! Vi har akkurat skrevet ferdig prosjektoppgave, og jeg river meg i håret over elendig norsk. Hvor var folk i norsktimene? Og hvorfor må ting understrekes så inderlig? Det var VELDIG viktig, det var VELDIG fint, det var VELDIG forbanna! slitsomt å lese...... og ikke kan man si så mye heller før medstudenter blir såra og vonbrotne.
Og de klasker inn et "da" på ALLE tenkelige og utenkelige steder.

Er det første året? Det er oftest da det blir slik. Hos oss kom det seg til siste året i allefall.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.

Sist redigert av DM : 22-05-07 kl 10:24. Årsak: aner ikke hvor de smileyene kom fra, tåpelig så det i allefall ut
DM er ikke aktiv   Svar med sitat