Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-19, 08:09   #38
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenkapitalgrensen på 15 % bør skrotes!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi har jo et skatteregime som premierer at eiendom blir brukt som investeringsobjekt. Formuesskatt + ganske lav eiendomsskatt = hvorfor investere i verdiskapning i næringslivet, når det lønner seg mer å investere i eiendom?

Ja, det er så absolutt en del av problemet. Hele boligmarkedet burde gjennomgås. Og det det burde skilles mellom primærbolig og sekundærbolig. Ikke skjønner jeg hvorfor det skal være skattefritt å leie ut sokkelleiligheter heller (rom i egen bolig kan jeg til en viss grad skjønne).

Jeg syns absolutt ikke folk som tar opp forbrukslån er dumme, altså. Det er forbrukslånbankene som er de stygge ulvene i dette markedet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat