Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-19, 22:19   #36
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Egenkapitalgrensen på 15 % bør skrotes!

Jeg har jo innsett at som skilt dame som sitter igjen med null egenkapital så vil jeg nok måtte leie bolig i ekstremt lang tid fremover. Jeg kommer ikke til å klare å spare opp flere hundre tusen for å dekke egenkapitalkravet, og jeg har ikke rike foreldre som spytter inn heller. De har en feriebolig jeg kunne brukt til realkausjon, men det er ikke sikkert den boligen er tilgjengelig den dagen jeg kan kjøpe bolig.

Og jeg faller neppe inn under de unntakene som bankene gjør heller.

For meg er leiemarkedet usikkert. Jeg vet ikke når huseier bestemmer seg for å selge leiligheten og om jeg da må flytte, og selv på et lite tettsted er leieprisene høye nok. Så med meg selv som utgangspunkt så synes jeg at den grensen på egenkapital må skrotes.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat