Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-19, 15:06   #190
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2019

Ja, og det er nok også relativt normalt, om enn ikke noe absolutt alle opplever. Men alle som ser ut til å ha en eller annen politisk/palestinsk/arabisk tilknytning vies ekstra oppmerksomhet, i tillegg til den "vanlige" VELDIG omfattende sjekken. Jeg måtte gå gjennom presentasjonen jeg hadde holdt for en kunde, inkludert detaljerte spørsmål om enkeltgrafer om markedsandeler. Og dette var selv om jeg hadde betalt for VIP/express-prosess på flyplassen til og fra. Det begrunnes med sikkerhet - alle fly til og fra Tel Aviv er potensielle terrormål. Eller, var, før de begynte det knallharde regimet inn og ut. I tillegg er det sikkert omfattende etterretning i det. Og danseren påpeker helt riktig at dette illustrerer hvilket knallhardt regime palestinerne lever under.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat