Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-19, 20:40   #100
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serveres det alkohol i konfirmasjonen?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg har aldri vært i konfirmasjon med alkoholservering. Ikke noen stor greie om det hadde vært det, heller, men jeg er uansett av dem som foretrekker annen drikke en vin. Det er rett og slett ikke det beste som finnes. Synes jeg. Hvis det var vinsmaken mer enn alkoholen jeg var ute etter, tenker jeg at det finnes gode alkoholfrie alternativer på polet. Da slår jeg mange fluer i ett smekk og har en god bredde på tilbudet til gjestene.

Det finnes mange gode alternativer til alkohol på polet. Men det har ikke vinsmak. Vinsmaken kommer også av alkohol. Alkoholfri vin har jeg hørt har blitt bedre enn den var før, men det smaker ikke like godt i det hele tatt. (Synes jeg.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat