Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-06, 09:27   #4
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Grytekjøtt av reinsdyr

Hmmm....
Hvis det er nok kjøtt til å kunne skjæres rent for ben, så ville jeg ha lagd det slik: Kutt kjøttet opp i tynne strimler, deretter kok det mørt. Tilsett stekt løk og sjampignoner. Er det veldig mye kraft i gryta, så hell av endel. Spar til en annen dag, eller frys ned...Tilsett deretter en boks rømme, eller creme frach. La småkoke litt. Krydre med salt og pepper,litt aromat og ev.knuste einebær. Serveres med ris og en god salat!
Nesten som mitt forrige forslag,men blir bra hvis det er kjøtt som må kokes for å bli mørt

Hvis det er vanskelig å renskjære kjøttet, så kan du eventuelt lage en god kjøttsuppe med masse deilige grønnsaker oppi?
Eller lage frikase´....har ikke prøvd med rein, men kan tenke meg at det ville smake bra...

__________________
x x x

Sist redigert av Carpe Diem : 06-12-06 kl 09:35.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat