Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-06, 18:26   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problemer med Mac

Det går så fint atte! også Mac nemlig....

her er sånn JEG gjør det. (Bruker FireFox).

Jeg skriver innlegget mitt ferdig, men poster det ikke, dvs la det ligge åpent.

Så åpner jeg et nytt vindu (Epletast + N) og finner siden jeg skal kopiere bildet FRA. Så "klikker og holder" (holder musetasten inne med pekefinger eller venstre hånd) jeg på bildet uten å slippe slik at det blir "flyttbart" (med langfingeren, prøv selv!)

Uten å slippe musetasten trykker jeg så F9, flytter bildet (fremdeles uten å slippe) og holder det et sekund i luften over FP-siden. Da får du denne siden opp i skjermen. Beveg så bildet over meldingsfeltet til markøren blinker der i meldingen du vil ha bildet inn. DA først slipper du! Og vips, bildet er kopiert dit det skal!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat