Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-19, 16:44   #30
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det du ville prioritert i nytt hus?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hvor store er soverommene?
Vi har valgt denne løsningen i vårt nye hus, nå kan jeg ikke rope halleluja enda, for jeg har ikke prøvd dem i praksis. Men det ser ryddig og oversiktlig ut og jeg slipper skap på rommet.

Jeg er veldig opptatt av nok lagring, så jeg har valgt å ha walkin closet ved inngangsdøren hvor man kan sette fra deg sko, vesker, sekker, treningsbager m.m. og lukke det igjen med en speildør.

Jeg har tegnet mye av huset innvendig selv, (sammen med arkitekt) har tenkt på mange "tiny house" løsninger, selvom vårt er stort, smarte lagringsmuligheter har vært i fokus.

Vaskemaskin og tørketrommel opp fra gulvet plassert i en skapløsning.

Dette ser veldig fint ut, Fløyel! Absolutt et veldig godt alternativ til garderobeskap. Jeg har nå mitt eget walk-in med sminkebord og det er så deilig. Håper derfor de klarer å tegne inn en liknende løsning i nyhuset, men det spørs...

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat