Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-21, 12:25   #30
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.563
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Velge bort lineær tv

Vi HAR lineærtv ja. Det BRUKES neten aldri

Så når naboen nå sendte meg en snap ang "skal vi danse" som "snart" (?) begynner, så ble jeg "oi da, det må jeg sjekke opp"

For ja, jeg så skal vi danse med hun som er 10 sist det gikk, og hun var litt småsur for at vi kom inn i det sånn i uke 4 eller noe sånn (for da hadde jeg endelig skjønt at et var noe hun ville se etter å ha hørt om de på håndballtreningene hennes)
Så jada, vi har linærtv, og skal til å beuke det også, for hun liker "skal vi danse" og hele familien var med på "alle mot 1" det var jo rett kjekt, så litt sånn lørdagstv skal i bruke det til.

Sånn ellers er vel mannen noe sport der, og ellers er tv'n brukt til at minstemor ser div serier der, men somregel ikke lineær, men via app'er.

Men jadda, vi er gamle vi, me lineærtv og til og med planer om bruk av den

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat