Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-17, 20:28   #786
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Greia er at mann og barn vil hit- det er hans foreldre og barnas besteforeldre.
Jeg har sagt jeg vil ha 3 uker i varmen til neste år. Vi er her 1 gang i året...

Kan dere ikke dele dere opp litt? At mannen drar dit med ungene en uke du ikke har ferie, og du tar med ungene et annet sted du har dem en uke alene? Da får en dekket opp flere uker med unger med ferie på sommeren også.

Jeg kan godt strekke meg langt, men bor ikke hos svigers i ei uke. Det holder med 3-4 dager maks. Men det er lang reise dit, så blir aldri at en drar kun en helg. Vi har pleid å være der i påsken, men siden var så sen i år så var vi ikke der. Tidligere har vi vært hele påsken, siste årene bare dratt opp på onsdagen og hjem på mandagen (er en dag å kjøre hver vei). Det begynte etter at jeg sendte opp mann og unger i forveien et år jeg sa jeg måtte jobbe påskedagene og kom opp senere i uka med toget alene. Årets tur til svigers ble det mannen som tok alene med ungene forrige uke.

Elisabet er ikke aktiv