Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-17, 19:20   #783
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.716
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Vi har vært sammen i 17 år, i løpet av de 17 årene krever de at vi skal komme til de i ferien, men jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger de har kommet til oss i Oslo. Sist de var hos oss var for 2 år siden....
Der ligger en del av problemet hos meg blant annet. Samtidig må vi oppover for å møte andre i slekta. Jeg har mer forståelse for de eldre som ikke ikke orker å reise da det er langt å reise både med fly, tog og bil. Yngre i slekta reiser heller ikke til oss fordi det er langt, men vi må! Det er ikke kortere for oss.
Samt at vi er så forskjellig og svigermor går og gnåler hele dagen og det jeg gjør er aldri bra nok.

Jeg hater i tillegg å bare være i Norge på ferie, jeg vil ha garantert sol og varme og jeg klarer fint å ha MÅ ferie når jeg vet jeg skal til varmen eller ferie jeg har lyst til. Men i år skal vi ikke det så jeg har absolutt ingenting å se frem til.

Men jeg har fått gjennom at jul feires hjemme så vi er her i påsken eller sommeren hvor det ihvertfall er lettere å være ute.

Også er jeg generelt lei ferie nå og vil hjem. Selv ungene vil hjem nå....

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv