Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-17, 14:46   #781
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Er det et krav om at du også er med, Millen? Det er jo en selvfølge at mann og barn drar, men trenger du? Eventuelt bare være med noen dager?


Jeg har måttet begrense hvor mye jeg er med til mine. Mine bor heldigvis såpass nærme at vi ser dem ellers i året også, men det holder med noen timer av gangen. Jeg har selv brukt lang tid på å innse at det er det beste for alle at jeg ikke er med. Bonusen er at jeg også får sårt tiltrengt alenetid når de andre er hos svigers.

(Og ja, man kan si at man bør kunne ta seg sammen i noen dager, og det burde man sikkert, men kombinasjonen introvert og suprerskravlete svigermor uten antenner og med høyst spesielt interessefelt er virkelig ekstremt dårlig.)

Timar er ikke aktiv