Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-24, 10:50   #492
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.868
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17

Vi feiret mammas 84-årsdag fredag, fire generasjoner og hyggelig stemning. Jubilanten var i fin form og koste seg.

Nå er jeg alene i helt stille hus og sitter og planlegger hage fra scratch. Har kjøpt nydelig hagedagbok og drømmer med akvarellfarger og tusj mens jeg ser bort på bittesmå tomat- og grønnkålplanter som jeg håper skal bli store, friske mataukplanter i løpet av sommeren.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat