Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-24, 12:39   #11
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - Gaming for 11-åring, hva trengs?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Om penger ikke var en faktor, ville jeg kjøpt PS5. Den er allerede noen år gammel. Fordelen med PS er at han kan bruke samme spillkonto hos deg og faren og ha de samme spillene begge steder.

Dette.
Hvis han da ikke viser interesse av å gå over til PC eller XBOX. Dette er jo litt avhengig av hva vennene spiller på også. (Jeg personlig syns at PS er noe knot. Foreldrekontrollen her er noe dritt i forhold til Microsoft og XBOX sin feks.)

Ellers;
Pult, stol og headset m/mic. Begge mine foretrekker utstyr med trå ettersom tråløst kan gjøre at det "lagger" mer.
Til PS/XBOX så brukes en TV.

Begge våre gutter har fått rimelige gaming PCer. De spiller ikke spill som krever rå grafikkort. Så det trenger ikke være i den prisklassen som Jolie nevner. Ingen av dem har buet skjerm.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat