Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-21, 22:48   #7
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med komfyrvakt?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vår piper litt innimellom, men det skjer særlig når mannen min lager mat. At den piper er jo ikke noe problem. Da er det bare å trykke på komfyrvakten og så fungerer alt som normalt. På vår tar det noen sekunder fra den piper til den slår av komfyren.

Siden mannen min får den til å pipe så ofte, så tenker jeg helt klart at den har en funksjon. (Mannen min er en utmerket kokk, men er ganske distré.)

Jeg går til og fra når jeg lager mat og ble i drapsmodus av den jeg «prøvde» i oktober. Den tålte ikke at man kokte poteter og stekte kjøtt samtidig.
Svigermor sin slår seg av når hun koker egg.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat