Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-19, 20:18   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trang parkeringsplass, tips?

Vi parkerer i stor fellesgarasje. Plassene er kanskje ikke spesielt trange, men jeg opplever det slik akkurat nå fordi vi har kjøpt ny, stor bil som jeg er redd for. Det er murvegg på den ene siden og det står en ganske liten Toyota på den andre siden av vår bil.

Det er kun kamera og sensor bak på bilen vår, ikke foran eller på sidene. Derfor må jeg omtrent «gjette» når jeg skal kjøre bilen inn. Passasjerer kan gå ut før jeg parkerer, men jeg må jo ut selv, helst uten å bulke Toyotaen. Jeg klarer heller ikke å se fronten på bilen min, så jeg vet ikke hvor langt inn jeg kan kjøre.

Finnes det noen geniale triks? Jeg har hørt om tennisball fra taket som dunker i vinduet når bilen er passe langt inne. Høres flott ut, men jeg vet ikke hvordan jeg skal feste den i taket og om det er til å stole på. Ser for meg en slags stokk som sitter fast i bakken (hvordan?) som stopper hjulene når de bør stoppe.

Men sidene av bilen? Er det enkelt å polstre hjørnet på murveggen med et eller annet?

Noe annet jeg ikke kommer på?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat