Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 10:38   #13
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tomatsuppa mi smaker surt

Jeg lar den koke i minst 20 minutter, gjerne mer. Først har jeg litt løk som får kose seg litt i varm olivenolje, deretter freser jeg to-tre teskjeer med tomatpuré på litt sterk varme sammen med løken, har på en teskje sukker og har oppi bokstomat, vann, en buljongterning og en revet gulrot og så lar jeg det koke i tyve minutter før jeg bruker stavmikseren på suppa. Sist jeg laget tomatsuppe stod den og putret i tre timer, den ble veldig, veldig god.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat