Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-21, 15:50   #450
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg sliter også maks med tantebarna. Det er vanskelig å finne noe dugelig innenfor budsjett (de er 16, 18, 24, 25, 26 og 27 ).

Her ble det Bosch elektrisk skrutrekker med bits, på tilbud hos Clas Ohlsson, til niese (20) som er på randen til å flytte hjemmefra. Litt over budsjett, men jeg har betalt litt mer til de som er på vei til å fly ut av redet og trenger "alt". Så ble det Equiline ridestrømper og en hestebørste med naturbust til nevø (18) som driver med hestesport (etter tips fra hans mor), og Fiskars turøks, kjøpt på Fjellsport.no, til nevø (17) som er friluftsmann. Mangler til studentniese (21), men det er ikke så vanskelig å finne på noe til henne. Hun er en takknemlig sjel, som trenger det meste. På mannens side er det tre nevøer (19, 17 og snart 1) og ei niese (14). Det er egentlig mannens ansvar å finne på til disse, men når det gjelder niese 14 tas vår 14-åring med på råd, siden hun og kusinen er uadskillelige hver gang de møtes, snakkes daglig på facetime og kjenner hverandres innerste tanker og ønsker. Med ettåringen er problemet snarere å begrense seg, mens de to store guttene er det verre med ... Jeg vet ikke om mannen har tenkt ut noe der.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 29-11-21 kl 15:57.
My er ikke aktiv