Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-21, 09:21   #58
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg brukte alltid parfyme. (Jeg innbiller meg at jeg brukte det i moderate mengder.)

Så hadde vi et "troll" her på FP som fortalte hvor ekstremt farlig dette var for henne. Hun holdt det gående så lenge at jeg faktisk sluttet helt.

Så all parfymen min ble gammel og jeg har ikke engang noe for "finere anledninger".



Jeg er vokst opp i et parfymeri. En bieffekt av det er at jeg har sterkt redusert luktesans. Det er visstnok en ganske vanlig yrkesskade for parfymeriansatte. Jeg klarer i liten grad å kjenne om andre bruker parfyme eller ikke.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat