Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-20, 10:48   #829
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nettaviser: Slutt å si at folk "hylles for" hver jævla gang noen har gjort etellerannet utenfor det normale. Folk "hylles" ikke selv om de har fått en million likes og mange begeistrede kommentarer. SLUTT MED DET, DET ER HELT DUST!

Det samme gjelder at folk RASER, med en gang de er kritiske til noe. RASER mot fotballforbundet, landslagsledelsen, [sett inn passende organisasjon]. Jeg har til og med sett en overskrift om at Maren Lundby RASER. Maren Lundby faktisk.

Her er Maren Lundby når hun RASER mot FIS:

Sitat:

– Siden oppstartssesongen av verdenscupen, har vi egentlig bare stått på stedet hvil. Vi beviste allerede i 2013 at vi takler storbakkerenn. Det jeg ikke skjønner er at folk, som Paul Ganzenhuber i FIS' kalenderkomité, mener at jentene ikke klare for stor bakke, men likevel får vi hoppe ett renn i mars i Holmenkollen, sier Lundby.
– Jeg synes det er rart at vi ikke kan ha noen flere renn sammen med gutta, slik som fristil, skiskyting, langrenn og alle andre gjør det. Jeg kan ikke skjønne hvordan dette skal gjøre at jentehoppsporten blir et dårligere produkt, heller tvert imot. jeg synes det er skikkelig merkelig, sier OL-håpet.
– Men når det er sagt, så skal jeg love at jeg blir skummel i de rennene jeg stiller opp i til vinteren. Det er jo OL. Alle tiders muligheter der, sier en kampklar Lundby.

Altså, det hadde absolutt vært på sin plass om hun raste, men hun gjør ikke det. Hun reagerer, og synes noe er skikkelig merkelig.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-11-20 kl 11:17.
My er ikke aktiv